gitarrer & bas, trummor & hat

Ingen bild, jag orkar inte! Kikade genom datorn, och kom fram till att mina bilder ser ju för fasen för jävliga ut! Ojsan! :)
Jaha ja.. Billy Talent dånandes i hörlurarna tidigare, men dags att låta Winnerbäck sänka tempot en bit nu. Det är ganska skönt. Bredvid min dator, som btw inte verkar tycka om mig nå särskilt, ligger en bok. Det blev biblioteket med Elin och Filiph idag och låna bok till Svenska B. Cakki hade en bok hemma som verkade ganska bra och intressant, så tack vare henne så slapp jag leta i en evighet :) Det tackar vi för!
Sent igår bar det av hem till Sebbe med Elin en stund, sen sov jag hos Elin till idag. Det var väldigt trevligt, och jag måste tacka för natten. Behövde det verkligen. Varför tänker jag inte berätta här ^^
Men ja.. borde väl koncentrera mig på boken nu, sen blir det nog att försöka slita ut piercingen ur högra örat. Tänkte börja töja även där, men smidig som jag är, så lyckades jag spräcka örat direkt. Tredje gången, men kan ju tala om för er att ingen av gångerna jag förstörde vänstra örat gjorde såhär ont. Men den måste ut, måste släppa ut allt blod och var som lagrats där nu. Den har nämligen suttit fast på exakt samma ställe nu i några dagar >< illa! Men vafan :)
Nej, nu ska jag läsa! Heheh.. Have it!

Lalala!
Tjaa / misse

vsg

2010-09-15 @ 23:04:34
Tjaa / Elinen

HEHE, tack för natten! Det var trevligt. :) <3

2010-09-17 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0