good riddance

Tycker att inläggen ser så tomma ut utan bilder, så ni får helt enkelt dras med mina bilder :>
Jaha ja. Sitter och.. gör inte så mycket.. just nu :) Voltaire får mig på ännu bättre humör i alla fall. Tummen upp på det!
Pappa ringde innan, och berättade att de ger sig av till Borås på torsdag. Men duktig som jag är så avstod jag från ledighet för att sköta skolan! :) Men sen hörde Troll av sig och sa att hon tar tåget dit på fredag istället, så det blir att jag hänger på ändå! Eftersom vi har så sjukt nice schema så missar jag inget i alla fall. Och det känns väldigt bra måste jag säga :) Ska även bli underbart att åka tåg med syster igen. Lagom weird som jag är så älskar jag att åka tåg, och att då få åka ända till Borås från Malmö med Troll och en dator med bra film kan ju liksom inte betyda mer än att jag kommer älska det ännu mer! ^^
Men jaha.. Ledig imorgon igen ja! Vet inte riktigt vad man kan hitta på. Kanske ta en rejäl genomgång i hemmet och söka efter puckoPod, så jag inte dör på tåget till Malmö på fredag. Och låna bok till skolan också. Usch ja :)
Nae.. Finns egentligen inget att berätta just nu xD Så tänker lämna detta stället för en stund!
Men jadå, I'll be back! Mohah! Have it!
Btw! Ni, mina vänner, måste bara få veta att ni betyder sjukt mycket! Skulle inte klara någonting på egen hand! <3

Lalala!
Tjaa / kklara,

no idea om jag är inräknad på slutet,

iaf, <3

&& du vet vad du betyder för mig!

12<3

2010-09-14 @ 23:19:45
Tjaa / Misse

I love you. <3

2010-09-14 @ 23:50:29
Tjaa / idan

Ja Klara.. du är väl min vän? xD hahah!

Du vet vad du betyder för mig med!! <3



Älskar dig med Cakki <3

2010-09-14 @ 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0