no time for us

Sitter i skolan nu, mentorspass pågår. Enligt mig den bästa lektionen, om det nu kan kallas en riktig lektion. Vi får ta igen saker vi missat eller fått IG i när vi gick första året. Men jag fick bara underkänt i Idrott och hälsa A, vilket jag kommer få ta igen senare, när vi ska ha Idrott B, eftersom ända anledningen var att jag aldrig var med på de praktiska lektionerna. Dum som jag är. :)
Men however.. Elin sitter bredvid mig, jag tror även hon skriver ett inlägg i sin blogg. Eller om hon kanske redan är klar med det där. Bredvid Elin sitter Linda och Mika och försöker få igång ritplattorna till datorn, bästa läraren försöker även hjälpa till. Det verkar kämpigt, lite underhållande, men just nu tar Green Day över min underhållning istället. :) Nu ritar Rasmus på Mika, det är helt okej. Och nu på Linda. Jag vet att ni bryr er.
Nej.. Jag tror inte jag har så mycket att berätta just nu bara xD. Men jag känner för att skriva, och vad jag vet har jag inget skolarbete att komma ifatt med, än, så ja. Skulle i och för sig kunna påbörja något litet projekt eller liknande att sysselsätta mig med på de här lektionerna, men det orkar jag inte.
Efter skolan blir det hem till mor min, och lite senare kommer nog Elin hem till mig, blir nog att hon sover hos mig inatt. Igen. Det har hon gjort sen i söndags, och det är lite mysigt faktiskt! Imorgon är det skolfoto, så hon vill låna min totally awesome plattång (heh)! Imorgon är det även torsdag, och då kommer syster Troll till Hässleholm. Jag saknar henne och det ska bli så sjukt skönt att få träffa henen igen! Men på fredag händer det säkert något, vi har några planer att välja mellan i helgen. På lördag ska jag nog få träffa gamla gänget från högstadiet, jag längtar!
Menmen. Onödigt långt inlägg, we like! :) Have it!

Lalala!
Tjaa / GUESS WHO

Jo, vi ska ha kuuuul HIHI

2010-09-01 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0