vi har bara varandra

Hello. Känner mig som någon negativ optimist just nu, på något sätt. Fråga mig inte hur det går till, för det har jag inget svar på! (Bara nicka och håll med istället) :)
I fredags åkte man till Höör, där man spenderade kvällen/natten med Elinen, Filiph och MarQs. Sen sov jag i en knarrande loftsäng med Elinen, utan täcke och kudde. Mys! Heh. Dagen efter gick vi till Ronnie och var med honom och Matte också :) På kvällen tog jag tåget till Lund och umgicks med systrarna mina. Underbara är de! Sen kom man hem till Hässlehålan imorse, sov några timmar, sen var det upp igen och göra sig i ordning. Sen gick jag ut och träffade Frida, Pauline, Clara och Sara en stund, pratade minnen och sådana saker. Sjukt trevligt, hoppas vi träffas mer snart!
Just nu skulle jag vilja förklara för mina vänner hur mycket jag älskar dem, men det skulle bli ett så långt inlägg, så det hamnar nog på någon annan sida :)
Så nu ska jag fortsätta lyssna på lite Hästpojken och liknande (även icke-liknande iofs) och redigera lite bilder! *yay* Have it! <3

Lalala!
Tjaa / Bögman

Hihi, jag älskar dig iaf :D

Hästpojken, är så.. Fint. Såg dem på Siesta! :D <3

2010-09-06 @ 17:45:47
URL: http://elinfolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0