Wanna play a game?

Måndag
Just nu sitter jag bara i soffan och glor,,
solen skiner så starkt där ute och jag borde nog ta vara på det där.
Först ska jag duscha och städa lite.
Jag är lite seg idag, känner jag!

I fredags blev det skola i en timme, sen stan med Tiddan.
Där träffade vi Joel, Benjamin och Cakki.
Efter ett tag kom även Elin och Johan, och Klara var där en liten stund.
Jag hade i alla fall väldigt trevligt! :D
Efter det drog jag hem till Cakki, och var där till tolv på natten.
När jag sen skulle hem så gick jag inom syster, som hade födelsedagsfest.
Jag skulle bara hälsa, men jag kom inte hem förrän vid halv sju på morgonen efter.
Jag hade alltså en väldigt trevlig fredag/lördag!

I lördags åkte jag och Tiddan till Bellman, och åkte hem efter 50 minuter igen.
Sen blev det att hyra film och bara ta det lugnnt hemma istället ^^
Att sitta på en balkong med en trött Tiddan, när man är trött själv, kan nog inte annat än att spåra ur!
Huhuhuhuh :3
Och igår drog vi ut, träffade lite folk och rökte vattenpipa. 
Kom hem vid halv elva, och bara tog det lugnt, igen.
Tiddan somnade vid typ.. kvart över tolv. Gulligt <:
Sen drog hon när jag sov idag.
Och nu verkar hon vara i stan, precis som Elin.
Så funderar på att göra mig i ordning och fråga om dem vill leka med mig idag ^^

Imorgon blir det mest troligt grillning med gulligt folk.
Vissa ska tydligen tälta också, men inte jag, dock.
Tror det blir trevligt i alla fall! :)

Nu måste jag göra något annat..
Have it!


Elinen,, min Bögman <3


Dag 1: En bild på någon du umgås med ofta
Dag 2: En bild på någon/några i din familj
Dag 3: En gammal bild på dig själv
Dag 4: En bild som du aldrig lagt upp
Dag 5: En person som du saknar
Dag 6: En person som du kan berätta allt för
Dag 7: En bild som påminner dig om gamla tider
Dag 8: En bild på dig som kär
Dag 9: En person som alltid ställer upp för dig
Dag 10: En bild på en tid du saknar
Dag 11: En bild från somras
Dag 12: En bild som gör dig glad
Dag 13: En person som alltid gör dig glad
Dag 14: Någon/några du alltid har roligt med
Dag 15: En bild som du alltid skrattar åt
Dag 16: En tokig bild
Dag 17: Den nyaste bilden på dig själv

Lalala!
Tjaa / Elinen

Puss och sådant där, på dig. <3

2011-04-19 @ 00:09:59

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0