Bytingen

Tisdag

Hej.
Jag sitter i soffan nu, med min dator som jag äntligen fått tillbaka. Vi började skolan idag, nämligen. Jag har feber, svinont i halsen och blir yr om jag är uppe och går, eller står, för länge. Jag mår dessutom illa typ konstant och jag har fått en massa sår i pannan på grund av infektionen i kroppen. Ont i hela kroppen också. Allt är helt okej! Huhuh,, var bara tvungen att klaga lite..

Nåväl!
Kevin sov här inatt, så jag slapp stressa i morse, eheh! Jag mötte Klara och Alex på stationen eftersom de började på JB idag, sen mötte vi Elin och Benjamin i Kungsparken. Jag fick hjälpa mina söta små ettor när de skulle hitta var de skulle ta vägen, lite gulliga var dem :3
Sen var det väl som en vanlig dag, typ. Gick genom schema och allt det där, och fick våra datorer och lite så :)
Och ja just det; vi heter tydligen inte Bytingen längre, vi är numera Media 3B. Jag gillar det icke alls, det är tradigt, opersonligt och helt onödigt! Usch. JAG går i alla fall kvar i Bytingen och tänker förmodligen inte sluta kalla klassen för det heller. 

Snart ska jag kämpa mig ut för att handla, och sen blir det nog att färga håret. Orkar egentligen inte, med tanke på att jag är sjuk,, men det är tydligen skolfoto imorgon och jag känner mig så hemsk. Jag hoppas alltså på att jag kanske blir lite piggare om jag fixar mitt hår (det är ju trots allt det sista skolfotot någonsin, typ?). Usch ja.. Funderar på att strunta i det satans fotot dock ><


Det har ju varit festival här i Hässleholm också, förresten! Det blev förfest här i onsdags (vi drog aldrig till festivalen ens) och i torsdags. Väldans trevligt, och inget gick sönder! :> 
I fredags var vi först hos Kevin, sen drog vi ut mot stan. Vi var dock inte inne på festivalen så mycket alls,, men jag hade trevligt i alla fall! :3
Och sen i lördags såg vi Bossfight i Hembygdsparken, asbra (såklart), men lite segt. Inte så mycket folk som dansade och klockan var bara sju, så folk hade inte riktigt kommit igång än. Far, Ullis och lillebror kom också dit, och jag lekte en massa med Elliot. Sjukt kul faktiskt! Sen drog vi in på festivalen, träffade människor och umgicks. Vid ett gick vi tillbaka till parken för att se Dunderpatrullen. De drog upp folk på scenen för att dansa, och Elin fick upp mig dit. Jag gick dock ner ganska snabbt igen xD 
Men jag tyckte i alla fall att det var en nice festival! Det hände kanske inte så mycket, och jag var ju inte så mycket inne på själva festivalen, men äh! Kul hade jag i alla fall :D Tack alla ni fina <3

Men nu orkar jag inte skriva mer,
det blir på med keps och tjocktröja för att sen dra mig ut i solen en sväng.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0