Sjutton sög

..så jag blev arton istället.

Det är måndag nu, tror jag. Första augusti dessutom. Vi börjar skolan om typ två veckor och jag känner lite panik inför detta. Men äh!

Helgen har varit sjuukt skum.
Lördagen var en helvetes dag. Allt gick åt helvete och jag mådde så långt ifrån bra jag någonsin kunnat, tror jag. Som tur var så fanns Kevin hos mig hela tiden, och jag kan inte beskriva hur mycket det betydde!
När allt till slut lugnat ner sig lite, så går jag in på toan för att fixa håret, och när jag sen öppnar för att gå ut så står en massa vänner i hallen. Alla börjar sjunga för mig och allt det där, och resten av kvällen så kunde jag inget annat än att le. En helvetes dag, men den kunde inte slutat bättre! Förutom att jag bara hade ätit en liten macka på hela dagen, så jag blev lite för full och deckade till slut, men äh! Jag måste i alla fall tacka alla mina underbara vänner som kom för att överraska mig. You made my day! <3

Jag har egentligen inte mycket mer att skriva. Ville bara berätta hur fina vänner jag har!
Eheh.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0