Jag vill inte vara mig själv

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Hah.. oftast så brukar jag få en del ångest, blir arg på mig själv, och ibland känner jag att jag inte ens borde visa mig bland folk. Men när jag är på bra humör, när sminket och håret har blivit bra och så, så är det dock inte så jättehemskt. Jag gillar i princip aldrig det jag ser i spegeln, men det går i vågor, ganska mycket ^^


Fredag.
Det känns inte riktigt bra. Inget känns särskilt rätt, för tillfället. Det mesta runt omkring mig, får mig bara att tappa lusten just nu. Peppen inför den sista veckan på hela året har försvunnit helt, och jag vill inte att det ska vara så,,
det känns inge bra. Men det löser sig väl, till slut. Jag måste bara lära mig att tänka lite positivt. Jag måste lära mig att fokusera på rätt saker. Oklok människa. Jag hade kunnat komma med ett perfekt nyårslöfte nu, men jag tänker inte lova något jag inte vet att jag kan hålla. Jag har ju liksom aldrig lyckats hålla mina nyårslöften förut, heheheh..

För övrigt så har det varit en bra dag i alla fall. Drog till stan med mor när jag hade vaknat, fixade julklapp till min älskade lillebror. Sen hem och åt jättegod mat. Martina hade tagit med vårt Playstation 2 hem också, så jag spelade en massa. Och alla andra satt och hjälpte mig och mamma var helt inne i spelet,, det gjorde mig glad, av någon anledning! Sen iväg och handla med mamma och Fia, sen hem och nu sitter jag här. Eller jag ligger nog ner nu, tror jag. Eheh!
Jag hade velat ha Kevin här just nu, känner jag. Och jag hade velat ta en välbehövlig promenad med Klara. Men jag måste stanna hemma, har fortfarande saker att göra.. Nåväl!
Orkar inte lägga upp bilderna från studentfesten nu heller, så får väl bli någon annan gång. Om jag lägger upp dem överhuvudtaget, dvs.
Nu ska jag sluta skriva och.. göra något annat, eller nå. Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0