Live tomorrow

Fredag

Idag sitter man bara hemma. Precis som jag gjort hela veckan, förutom i torsdags, när jag kämpade mig till skolan. Jag har legat hemma och försökt bli frisk i mer än en vecka nu, typ. Själva förkylningen har väl lagt sig nu. Men jag är helt slut i huvudet i alla fall.. Jag är ständigt trött, men kan inte sova när jag borde. 
Nåväl.. jag sitter i alla fall hemma ikväll, och det har jag ingenting emot. Har bara tagit det lugnt, och kollat på tv. Och polisen har ringt också, så dem har man pratat med ikväll, två gånger t.o.m! Trevliga människor, det där :) Blev sjukt irriterad på dem dock, men äh!

Och ååh, jag kom precis på att Musikhjälpen börjar på måndag! Jag läängtar verkligen :3 Jag vet inte riktigt varför jag tycker om det så mycket, men det gör jag iaf! Det är så mysigt att kolla på, på nå vis. De är dock i Göteborg detta året.. men förhoppningsvis är de tillbaka i Malmö nästa år! Så jag lär sitta vid teven hela veckan, dygnet runt.. inte bra :c
Och nästa måndag så kommer min syster och hennes man hit, och stannar till jul! Vi ska fira hennes födelsedag på måndagen, och sen ska hon hjälpa mig att bli färgglad på tisdagen. Och hon har förhoppningsvis med sig vårt Playstation 2, så då ska jag fan spela lite sånt också :3 Huhuh,, kommer bli braa!
Och Johanna kommer ju snart, också! 
Och imorgon ska jag träffa Elin, Kevin och Malva. Trevligt!
Och på söndag blire bio med mor,, yaay!
Det känns ganska bra, faktiskt. 

Men nu ska jag ge mig ut i den nya stormen och röka, sen Panodil, och förmodligen sova.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0