Resten av ditt liv

Dag 18 – Vad jag åt idag.

Jag åt en baguette innan, för ett par timmar sen. 
Och det var väl allt ^^



Fredag idag. Just nu sitter jag och försöker göra klart min del av mitt och Elins arbete om borderline. Jag hittar dock inte riktigt den information jag behöver för tillfället, men det är bara att fortsätta leta! Men en klänning har jag hittat iaf! Jag gillar den typ jättemycket, och hade bara velat beställa den typ.. nu. Men den kostar 600 kronor och jag är urfattig. Älskar't! Men ääh.. 
Det är alltså fredag idag, och jag har ingen aning om vad som händer i helgen. Känns ganska skönt att ta det lugnt, men samtidigt så vill jag bara ut och röja.. Hahah, nej.. Men hitta på något, iaf! Får se hur det blir sen, helt enkelt :)

När jag vaknade idag så hade jag så satans ont i halsen och huvudet,, antar att det beror på mina visdomständer. Avskyr dem.. Men jag drog i alla fall till skolan efter lunch. När jag slutade sen så gick jag in till stan och träffade Cakki, som följde med mig när jag skulle äta. Det var riktigt trevligt att få träffa henne, jag saknar henne och jag tycker verkligen att vi måste se till att träffas mer igen! <3

Nu måste jag kissa, sen fortsätta skolarbetet! 
Have it!

Lalala!
Tjaa / Misse

Vi SKA ses oftare ! puws <3

2011-12-08 @ 01:55:12

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0