The kill

Onsdag

Ligger i min säng nu. Har varit hos Erika ikväll, med Cakki, Elin och Klara,, det har varit ytterst trevligt, måste jag ju säg! Och jag behövde det. Så tack, ni fina <3 
I måndags var jag hos Cakki, och kollade film med henne, Klara och Elin (och Karolina, som var med en stund). Det var väldans skönt att vara alla vi igen, jag trivdes iaf <3 Och igår drog Sara med mig på bio. Jag har inte varit på bio på evigheter, känns det som, så det var väldigt uppskattat! Taack Sara! :3
Imorgon ska jag nog träffa Johanna, tror jag :) Och sen äre fredag, och då vet jag inte vad som händer. Men på lördag är det iaf nyår, och det ska firas hos Tiddan,, med underbart fina vänner! Jag tror att det kommer bli så sjukt kul och underbart iaf,, jag längtar efter att få träffa dem igen!

Nu ska jag kolla My little pony, som min syster har fått mig att tycka om,, sen ska jag sova. Barnen i lägenheten under gråter som vanligt, och jag tycker synd om dem, som är lesdna så mycket. Vill bara krama om dem, just nu! Men men..
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0