Genrep

Torsdag

Har bildbrist, typ jättemycket, nu när jag inte har någon fungerande kamera :c
Sitter hemma nu, har varit hos tandläkaren för att jag ville ha något mot mina munsår.
Men fick bara klagomål om att det var på grund av min piercing i läppen (som jag haft i fyra år, utan problem förut), och att det bara var ett vanligt virus i samband med förkylning. Intressant! Näe,, men irriterande som fasen :(

Om typ två timmar beger jag mig till stan och träffar pappa en stund, ska ta en fika och lite så. Ska bli väldigt kul att få träffa honom i alla fall! Det var typ en månad sen sist liksom..
Sen hem och städa lite och sånt trevligt, vid sex-tiden anländer Tiddan till denna håla, och jag tror Elin gör detsamma någon gång runt den tiden också :) Dem ska nämligen sussa hos mig, som dem även gjorde natten till igår :D
Så vi ska alltså sitta hemma hos mig ikväll, med en Joel, Falck, Benjamin och kanske en Danne :3 Funderar på att tvinga dem titta på Trollet i parken med mig, huhuh! :> Fast det kommer nog inte gå så bra, så att eeeh...

Och imorgon bär det av mot Malmö Arena, för att kolla genrepet inför Melodifestivalen. Bli nog lagom roande ändå, eftersom vi ska dit med skolan :3 Bussen kommer bli awesome i alla fall! Hoppas jag. Jag älskar att åka typ bil, buss, tåg, båt och sånt, och ju fler man är, desto roligare blir det ju! :D Sen sover Elin hos mig när vi kommer tillbaka till lilla Hässleholm :3

Nåväl!
Nu ska jag sluta skriva, för det här blev inge intressant alls :c
Ville mest bara skriva lite, hade liksom tråkigt.
Have it!




Äntligen.
Men det hade inte hänt om jag inte hade frågat.
Fast lite chockad blev jag.
Så jag fortsätter vara glad,
och låtsas att det var du.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0