Hmm

Måndag
Tjaa.
Blev hemma från skolan idag,
höll på att bli sjuk så tänkte vila upp mig idag.
Det funkade faktiskt!
Så är förhoppningsvis piggare imorgon,
när det är APU. Yaay.

Så efter att ha legat hemma och glott i tre dagar nu,
så finns det liksom inte så mycket att skriva.
Hade mest bara lite tråkigt.

Den där listan alltså.. har inte gett nå direkt svar på "frågorna", och verkligen inget roligt heller.
Och nu när jag ska berätta om vad jag ångrar så..
vill jag nog inte. Huhuh.
Men okej.. Jag ångrar att jag inte tog chansen att berätta saker för vissa personer, när det faktiskt var aktuellt. Jag ångrar när jag nekat mina egna känslor så mycket att de faktiskt försvunnit. Jag ångrar att jag inte ansträngt mig för att hålla kontakten med människor. Jag ångrar nästan alla gånger jag hållt käften och jag ångrar nästan alla gånger jag öppnat den. Jag ångrar allt som är värt att ångra. Så är det.
Jag ångrar väldigt mycket, jag ångrar mer än vad jag uppskattar. Så duktig är jag.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0