Mössa

Dag 13; en vanlig dag hemma hos mig

Det är tisdag,
sitter i skolan och.. glor.
Hatar APU just nu,
har tappat lusten att ens försöka längre.
Nåja!
Elin kommer hem till mig senare,
och ska sova hos mig :D

En vanlig dag hos mig är ganska tråkig. Jag sitter och glor, för det mesta. Eller så är jag ute i stan eller så, men oftast sitter jag bara hemma i alla fall ><
Så ja.. Jag kommer hem från skolan, äter kanske nå litet, sen sätter jag mig med datorn i knät och teven igång. Sen springer mamma runt omkring i hela lägenheten och städar och fixar allt, och tjatar på mig om att jag borde hjälpa till. Och jag sitter och skäller ut mig själv lite (i mina tankar) för att jag inte hjälper till, det funkar inte alltid, men ibland, faktiskt!
Mamma jobbar oftast natt, så vid sju så följer jag henne till stationen och sen tillbaka hem och fortsätter glo.
Så intressant är min vardag! Fast, varje dag ser ju inte ut såhär, jag är ju ute mer nu än jag var innan och så :>

Nu ska jag fortsätta sitta.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0