The hunter

Söndag

Enligt klockan är det nu måndag, vilket inte är bra, alls.
Kan dock inte göra så mycket åt mitt vakna tillstånd just nu, så äh.

Känner bara för att uppdatera lite nu och sådär.
I torsdags var vi ju folk här,
som jag skrev i förra inlägget.
Och ja, vi kollade på Trollet i parken! ^^
Eller.. de flesta gick efter ett tag, för att röka vattenpipa.
Så det var bara jag och Falck som kollade hela filmen,
men äh! :3 Det var en trevlig kväll i alla fall!
Sen blev det fredag, minsann.
Så vi gjorde oss i ordning, på med solbrillorna,
sen begav vi oss mot bussen som skulle ta oss till skolan,
för att kunna ta nästa buss som skulle ta oss till Malmö.
Genrepet var sjukt nice, mycket roligare än vad jag trodde.
Kanske beror på våra nya vänner vi fick, Linda och gubben,
och den där lilla flickan som vinkade lite.
Lagom hypade och glada var vi, speciellt när The Ark spelade!
Och Malody Club var bäst, med sin låt som satte sig på huvudet direkt!
Tiddan och Elin sov sedan hos mig, igen! :)

Igår blev det folk här igen,
vilket var sjukt nice!
Ett litet fel av mig bara,
men annars fungerade allt bra.
Elin sov här till idag, sen stack hon vid halv två idag.
Sen har jag bara legat hemma, halvt död.
Har ingen ork till något,
jag orkar inte ens lägga mig.
Men ska nog tvinga mig i säng ändå.
Så.. Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0