okejdå

Dag ett; presentera mig själv
Kvällen igår blev inte alls som tänkt, men natten slutade bra,
jag och Elin pratade high tech-toaletter. Awesome!

Jag börjar med den där listan, redan nu, för jag har faktiskt lite tråkigt. Såå... dag ett!
Jag ska presentera mig själv..
Ida heter jag, men föredrar att skriva Idan. Min ena syster skrev det en gång, för typ fem år sen, och sen har det fastnat. Det ser tomt ut utan n:et tycker jag. :3 Men skitsamma.. >< Jag heter i alla fall Ida Vuorenniemi Toivonen, jag är sjutton år, men fyller arton i sommar. Om man träffar mig, när jag har mina vänner med mig, kan man ofta tycka att jag är lite störd, och det är väl helt rätt. Jag är sjukt blyg, klarar inte av att träffa folk, inte ens vänner, om jag inte har med mig någon av mina bästa vänner. Om jag inte har mina bästa vänner med mig så blir jag helt tyst och.. konstig. Fråga inte varför. :)
Jag är väldigt kort också.. Sen vet jag inte mer att skriva.. xD
Det finns folk som kan presentera mig bättre än vad jag själv kan. Finns inte mycket att berätta. :>
Jaha.. Äh.
Have it!

Lalala!
Tjaa / kklara, MAM<3

Du kan va störd med mig, störd!

MEHE.

Du glömde btw att du är en av världens bästa människor.

<12

2011-01-09 @ 02:38:41

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0