working class hero

Dag 04; min bästa vän

Det är lördag och jag älskar Green Day.
Sov hos Elin igår, det var väldigt behövande och trevligt :)
Idag kommer hon  hit, och kanske Putte också.
Minsann!

En av mina bästa vänner heter Elin Folkesson.
Vi gick på dagis tillsammans, men jag kommer bara ihåg hennes ena syster (hehe),
sen flyttade hon efter ett tag, men när hon kom tillbaka till Hässleholm,
och började på Läredaskolan, där jag gick, så lärde vi känna varandra igen.
Tack vare Frida Nilsson, som jag är otroligt glad över! När Frida slutade på skolan så fortsatte jag och Elin att prata, och ju längre det gick, ju bättre vänner blev vi. Jag har alltid haft svårt för nya vänner, men med Elin var det bara så lätt. Jag vågade vara mig själv, ända från början, och det är jag fortfarande.
Hon lyssnar på mig, hon finns här för mig, hon stöttar mig och hon är ärlig och jag kan vara ärlig mot henne. Hon vet om mina brister och hon hjälper mig när hon märker att något är jobbigt. Jag har kul med henne, även om vi inte gör ett piss :> Det gillas! Hon gör mig social också, det är bra!! Jag älskar henne och jag älskar att hon älskar mig. Utan hennes kärlek vet jag inte riktigt vad jag skulle göra :3
Och jag känner att vår vänskap kommer hålla länge till! Mjau <3

Jag har fler bästa vänner, som är helt underbara och som jag älskar så sjukt mycket. Men Elin är den person jag känt längst, som jag träffar mest nu, och som är mest involverad i mitt liv nu, därför ville jag skriva om henne.
Cakki, Alex och Klara, ni är så betydelsefulla och speciella på alla era egna sätt. Jag har alltid kul med er, jag kan vara mig själv när ni är med och jag är så lycklig och tacksam att få ha lärt känna er! <3

Lalala!
Tjaa / Elinen

Jag älskar dig, lite väl mycket. <3

2011-01-15 @ 23:37:12
Tjaa / Misse

<3

2011-01-16 @ 00:51:50
Tjaa / klara,

:D

mm, du vet att jag tycker att du är så sjukligt bra, no matter what.

Jag älskar dig!<3

2011-01-16 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0