Missed me

Måndag

Klockan är 15.35, The dresden dolls har tagit över.. allt.. för tillfället. Underbara musik! Jag borde egentligen gå in i duschen nu, för det blir ju Kristianstaddagarna om några timmar. Men jag orkar inte. Jag vill bara lägga mig ner, lyssna på denna underbara musik och inte göra någonting alls, just nu. Men nej, det fungerar ju inte riktigt så.
Just nu har jag bara lust att åka iväg, långt iväg. Fast nej.. Det får bli någon annan gång. Helt enkelt!

Nu skriver jag mest för att visa att jag lever.
För det gör jag. Jag lever. Faktiskt!
Och nu när jag gjort det så borde jag väl slänga in mig själv i duschen och bli klar.
Mjo,, ska nog göra det.. nu.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0