Misery loves company

Tisdag

Sitter i skolan,,
ska snart ringa och söka ny APU-plats.
Jag är så duktig!
Borde nog skriva CV också, att söka sommarjobb börjar väl bli ganska akut nu :c
Uhuh!
Det är jobbigt att bli äldre. ><

Igår hände inte så mycket.
Jag fick i alla fall träffa Cakki!
Väldans trevligt, och förhoppningsvis träffas vi på onsdag igen! :D
Fick en dagbok av mor också, snälla söta mor!
Låter sjukt lame att skriva dagbok kanske,
men jag behöver det verkligen.
Har inte skrivit på två år, och det märker jag själv.
Men.. äh!

Snart är det rast.
Jag vill röka, men kylan påverkar min längtan en del.
Det där var en hemsk mening.
Yay.

Just det.. bilden var det ja!
(det var den första bästa bilden jag hittade på en familjemedlem.
En gammal bild på Troll fick det bli! Puss på det! <3)

Dag 1: En bild på någon du umgås med ofta
Dag 2: En bild på någon/några i din familj
Dag 3: En gammal bild på dig själv
Dag 4: En bild som du aldrig lagt upp
Dag 5: En person som du saknar
Dag 6: En person som du kan berätta allt för
Dag 7: En bild som påminner dig om gamla tider
Dag 8: En bild på dig som kär
Dag 9: En person som alltid ställer upp för dig
Dag 10: En bild på en tid du saknar
Dag 11: En bild från somras
Dag 12: En bild som gör dig glad
Dag 13: En person som alltid gör dig glad
Dag 14: Någon/några du alltid har roligt med
Dag 15: En bild som du alltid skrattar åt
Dag 16: En tokig bild
Dag 17: Den nyaste bilden på dig själv

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0