Gott med snor

Måndag

Sitter i soffan och snorar.
Hostar och gråter lite också.
Jag älskar att vara sjuk! :D
Ibland faktiskt. Inte den här gången, dock :c

Det var Valborg i lördags,,
blev att sitta i en park med folk.
Det var trevligt,,
fast det var dock en random människa som förstörde lite..
Men äh,, vi kom hem till slut iaf, efter några timmars försök!
Huhuhuh.

Igår vaknade jag av att jag inte kunde andas,
(näsan full av snor,, gott!)
jag blev ganska rädd och frustrerad, faktiskt xP
Och sen har jag bara legat hemma ända sen igår.
Imorgon ska jag i alla fall tvinga mig till praktiken,
duktiga jag! ><

Jag blir dessutom galen av att bara ligga hemma såhär!
Allt känns bara fel, ALLT..
Usch :(


Vet inte ens varför jag skriver.
Kanske för att få klaga lite,
och för att du ska tycka synd om mig!
Heheheheh,, nej :3
Hade mest bara tråkigt :c

Nu ska jag lägga mig ner, kanske sova lite.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0