Inte helt okej

Nästan tisdag
Jag skriver knappt längre, fråga inte varför.
Klockan är alldeles för mycket för mig just nu,
men jag har ingen ro till att sova :c

Jag orkar inte uppdatera om vad som hänt,
och jag tror inte att det är så intressant ändå så ><
Men kan berätta att det blir Stockholm på onsdag i alla fall!
Där kommer man spendera tre dagar med klassen och parallellklassen,,
och jag hoppas och tror att det kommer bli väldigt trevligt! :)
Om inte annat så ska det bli skönt att åka iväg ett tag iaf ^^
Sen, på lördag, blir det konfirmation.
Känns skumt att min (ingifta) kusin redan blivit så pass gammal!
Usch ja.. tiden går ju..

Snart är det Siestafestivalen!
Peppen börjar faktiskt slå mig lite nu.
Henrik Berggren ska ju dit, för tusan!

Och snart fyller man faktiskt arton också.
Om typ två månader,, men det går snabbare än vad man tror!
Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta..
Åldersnojan har ju redan börjat växa, trots allt.
Nästan pinsamt :c

Och snart börjar man trean dessutom.
Plugga som fasen, sen tar man studenten.
Det är faktiskt bara ett år kvar.
Arbetsnoja, om det låter vettigt!

Fast.. det som kommer före allt det dära,
är att jag ska bli rödhårig igen!
Jag saknar det svarta/mörkbruna som fan,
men det orkar jag inte ha i sommar.
Jag trivs inte alls i det här ljusa,
och det ska bli riktigt skönt med mitt röda hår.
Men.. ja.. whatever!


Nu ska jag försöka tvinga mig till sömns,
så jag orkar med morgondagen.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0