Kill for lies

Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Hah.. Gårdagen. Just nu är gårdagen det jag ångrar mest. En dag som förstörde mig lite, faktiskt.
Annars så ångrar jag ganska mycket. Jag ångrar i princip allt jag gör, oftast. Jag kan inte göra alla nöjda och glada, det kan väl ingen, men det är något som är väldigt svårt för mig att acceptera ibland. Jag ångrar det mesta jag säger, gör, inte säger och inte gör. Äh.


Det är lördag idag, och jag har bara legat i soffan sen jag vaknade i morse. Gick ner och köpte juice och grejer innan iofs, men sen hem till soffan igen. Och här tänker jag stanna, resten av helgen. Med gråten i halsen, juice och bubbelvatten. Jag borde nog äta, men jag orkar inte göra något. Allt detta för att jag trodde att jag gjorde rätt, för att jag inte är tankeläsare och för att jag trodde att jag förstod. Dumt av mig, jag som aldrig tror att jag kan ha rätt, fick helt plötsligt för mig att tycka det, just igår.

Det var alltså fredag igår. Hade förfest här, sen bar det av mot Harrys. Köade i evigheter, kom in vid två, ut igen vid tre, till Subway, sen hem. Jag grät typ hela vägen hem, men som tur var så hade jag Kevin där, som gjorde allt lite enklare. Jättetack till honom, och till alla andra som försökte få mig på bättre tankar. Jag vet inte vad jag hade gjort utan er <3


Just nu vill jag ha snö. Snöstorm. Sådär bitande kallt och när allt är vitt och snön yrar vilt, överallt. Ge mig vinter, så att jag kan få stå där ute, i kylan. Jag vill stå där, i t-shirt och shorts, tills jag inte längre har någon känsel i min kropp. När man får känna hur kylan övergår till smärta, sen extrem smärta, tills allt domnar. Men attans, jag får väl vänta ett tag till.

Nu ska jag.. inte göra något. 
Have it!





Som om jag egentligen inte finns, på riktigt.
Har aldrig gjort, och kommer aldrig att göra.

Lalala!
Tjaa / Elinen

Jag trodde att jag hade skickat kommentaren, som jag skrev för en dag sen, men icke.... Jag skriver igen!

Jag älskar dig. Du är min bästavän. Jag vill att du ska må bra, därför finns jag här som ditt stöd. Du kan slå på mig, ifall det behövs, istället för annat. Du kan skrika på mig, gråta, om det också behövs. Så länge det blir bättre i slutändan.

Som sagt, jag älskar dig. Och du är min bästavän. <3

2011-11-28 @ 01:16:11
Tjaa / idan

Hahah, okejdå!

Jag älskar dig med! Och jag kan ju säga att jag hade mått väldigt mycket sämre, om jag inte hade haft dig här. Jag tänker dock inte slå på dig, och skrika på dig undviker jag helst, det också <: Bara tanken på att du finns här, gör allt bättre.

Och du vet att jag finns här för dig också, så mycket jag kan! Vad det än är, så lyssnar jag, och du kan få slå och skrika på mig också, om du vill det! Jag älskar dig, bästavän <3

2011-11-28 @ 10:24:49

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0