Tisdagsnatt

Ligger i soffan just nu, och ska sova, hade jag tänkt. Vill kolla på tv, och min säng står bakom soffan, så får ligga här om jag ska kunna se något.
Det blev ingen APU idag, och det blir nog ingen skola imorgon heller. Jag sov till tre idag,, när jag vaknade, lite då och då, så kunde jag knappt röra mig, på grund av min hemska huvudvärk. Men jag tvingade mig upp tills slut iaf.
Det känns som att mitt huvud ska sprängas typ när som helst, jag är snorig, svinont i halsen, en blåsa under tungan, blir yr om jag är uppe för länge, två visdomständer som smärtar, sår i hela pannan, och näsan, och jag känner mig allmänt utmattad i hela kroppen, trots att jag inte har gjort nå. Jag börjar bli ganska trött på den här förkylningen, eller viruset, nu.. Jag vill ha min energi tillbaka, jag vill orka mer! Denna dagen har känts som en typisk söndag, och jag gillar det icke!
Jag vet inte riktigt varför jag skriver här nu, men jag ville nog mest bara klaga lite. Eheh!
Och jag vill träffa Klara snart också,, promenera och prata. Det vi är bäst på, liksom?
Nåväl. Ska väl försöka sova nu.. Have it!


Lalala!
Tjaa / trög :>

Tycker verkligen att promenadandan trycker på, mm!

2011-11-09 @ 08:44:37
Tjaa / idan

Du.. det tycker faktiskt jag med!

2011-11-09 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0