Sleeping sun

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Jag oroar mig för morgondagen, verkligen. Jag har missat de två senaste onsdagarna i skolan, alltså Samhäll och Mediekommunikation. Jag har alltså missat en heel del. Jättemycket. Och jag har inte tagit reda på vad jag har missat, eftersom jag knappt varit i skolan alls. Uusch, illa :( Och alla andra ämnen också, iofs. Jag oroar mig för skolan, helt enkelt! 
Och just nu, så oroar jag mig för ett par awesome skor som jag beställde för en stund sen. Är orolig över att de inte ska passa, att de inte är sköna, och framförallt, att jag inte kommer kunna gå i dem! Hahah, illa :3 
Det är mycket jag oroar mig för,, väldans mycket. Men jag orkar inte älta allt här, så äh!

Det är stunder som den här som får mig att älska min APU, förresten. För ärligt talat, kan man vara på ett mysigare ställe, än Västra Hamnen? Det här är alltså min utsikt varje tisdag, och jag klagar inte! 
När vi såg den otroligt vackra himlen så kutade pappa iväg och hämtade nycklarna till dörren, och de andra två (som står där, på bilden) sprang ut med sina kameror och började fotografera. Och jag kunde ju inte låta bli, jag heller. Huhuh! Det var mycketmycket finare i verkligheten, färgerna var skarpare och så, men äh. Jag kunde i alla fall inte sluta kolla ut sen, förrän himlen var helt mörk ^^ När vi skulle till bilen sen, så ville jag ta bild på alla lampor som lyser överallt (finfint), så vi gick ut till nå fyr precis vid vattnet, och jag fick sätta mig på ett högt räcke för att få en bra bild. Jag har inte varit så rädd på länge, kan jag ju säg! Det var jättemörkt, och jag visste att det bara var ett stort jävla hav runt mig (förutom där vi hade gått, såklart). Pappa fick hålla i mig för att jag skulle våga :3 Det blev dock inge bra bild, eftersom att jag var så nojig, tyvärr!

Nåväl!
Nu ska jag nog gå och lägga mig, så jag orkar skolan imorgon. Jag hoppas verkligen på mer sömn denna natten. Har knappt sovit nå de senaste nätterna. Jag sov på tåget till Malmö i morse, och jag sov på tåget hem. Som tur var, så smsade Oskar mig sådär lagom lägligt, så jag hann vakna innan tåget var i Hässleholm! <:
Men ja.. Borsta tänderna och allt det där nu dåja!
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0