Mjau

Dag 12 – En bild på ett ställe jag varit på.
Jag orkar inte leta upp nå intressant ställe.. 
Det här är i alla fall Ella, en liten by ute i skogen, utanför Tjörnarp. Jag bodde där när jag var åtta år, för tio år sen, dvs. Och jag känner mig gammal när jag tänker på hur längesen det var.. Men men,, det var faktiskt inte riktigt så dött som det ser ut på bilden dock, men nästan! Vi bodde i ett bajsbrunt hus, omringat av skog och sådant. Vi hade grannar också i alla fall, som tur var! Jag saknar det lite, men jag klarar mig mycket bättre här, mitt i centrum! Jag hade aldrig orkat bo så långt iväg, och då hade jag aldrig träffat mina underbara vänner, som jag har idag. Så ah, näe, jag vill inte tillbaka :3 Men mysigt var det i alla fall!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0