Resten av ditt liv

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.

Bara ett jävla face,, men det var den enda jag hittade nu och jag orkar inte leta. 
Ögonbrynspiercing <3 Maaah, måste fixa!




Jag har tvångstankar.
There, I said it!
Och det är nog dags att ta tag i det nu, för fy fan vad trött jag är på det.
Nu börjar det igen.. Gah, orkar inte!
Ska försöka tänka bort det för stunden, se om det funkar. 
Have it!

Lalala!
Tjaa / KxL

åh vad jag vill hjälpa dig med alla problem..gah.

anyhow.

I've got some to? Vi har väl en del att snacka om

Mm hoppas det blir av på måndag, om inte typ, söndag!! men ja, puss på dig världens finaste(Och bästa!) <3

2011-11-24 @ 23:11:30
Tjaa / Misse

Du vet vart jag finns, and I know how u feel <3

2011-11-25 @ 02:43:16
Tjaa / idan

Du finns, Klara, och det hjälper ganska mycket, kan jag ju säg!

Det har vi verkligen,, och det måste bli av på måndag! Helst på söndag, om jag har tillräckligt med energi till att gå ut, heheh. Puss på dig, bästaste Klara! <3



Jag vet, Cakki,, och jag finns här för dig med! Vi måste träffas snart, jag saknar dig som fasen! <33

2011-11-25 @ 11:19:24

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0