What if

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Jag vet faktiskt inte.. Kanske någon lycklig person, med allt precis som man vill ha det,, bara för att få känna den känslan, liksom. 
Eller kanske någon som mår så dåligt som man bara kan, någon som inte kan se något positivt med sitt liv, alls. Då hade jag nog upskattat mitt eget liv så mycket mer, efteråt. Då hade jag kanske varit gladare för det jag faktiskt har, och kunnat hantera allt det hemska, så mycket enklare. 
Jag vet inte.. Äh!




Måndag. Sitter i skolan nu,, vill bara hem egentligen, men men! Jag är trött och mår illa, men ääh. Vi har projektarbete just nu, men Tiddan är inte här, så jag och Oskar kan inte göra så mycket. Jag försöker göra klart min filmaffisch istället, men hittar inga bra bilder, och orkar inte ta egna >< 
Det var ju storm igår, typ jättemycket. Ett fönster, i trappen mittemot oss, gick sönder, och allt flög rundor. Det var ganska kul att se när mamma skulle öppna balkongdörren, varje gång hon skulle röka, och hon flög med dörren ut. Heheheh, roande :3 

Blir kanske en promenad med Klara ikväll? Hade nog varit ganska skönt! 
Det blir ingen apu imorgon heller, för pappa är på operation idag. Just nu, t.o.m, tror jag. Hoppas att allt går som det ska,, jag är lite orolig faktiskt, men det är nog ingen fara, så. Älskade far <3

Och jag och Elin ska förresten vara nykterister nu, fram till studentfesten den 20 december. Denna gången är temat "color explosion",, kan vara kul, men jag har dock inte så mycket färgglada kläder hemma. Men det löser sig nog!
Och den 20 december kommer Johanna till Skåne också! Ska bli sjukt kul att få träffa henne igen,, har ju inte träffats sen Siesta! Hon stannar i två veckor, och jag ska försöka träffa henne så mycket som möjligt, tror jag faktiskt. Saknar ju henne <3

Nuu.. måste jag göra skolarbete! 
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0