Ääh

Det är tisdag och jag sitter på min APU just nu. Kan ju säga att Västra Hamnen är väldigt vackert och mysigt. Speciellt när man ser den röda kvällssolen skina där ute, över havet. Men trots det så vill jag nog hem nu iaf, har ju ett prov att plugga på, har inte riktigt tid att sitta här :o Fast det är ganska kul, det jag pysslar med nu. Sitter och leker lite i Illustrator, eheh!

Men.. Nåväl! På fredag skulle jag egentligen ut i Kristianstad, till nå Biljard(kompaniet?), men min mamma vill inte att jag ska dit när hon jobbar och sånt, så jag följer nog inte med. Lite synd, men ja, mitt eget val ju! Får se om det händer något i lilla Hässleholm istället :3
Sen på lördag så åker jag och mor till Tyringe, för att hälsa på Elin och hennes nya hus! Och hennes mor och CG, såklart! Kommer bli oerhört trevligt :)
Och sen är det ju lov i en vecka, äntligen! Får se vad som händer,, ska iaf leka med min Roy, har vi bestämt :3

Men nu ska jag fortsätta lite på datorn. Skriver säkert ikväll igen eller nå.. Have it!


Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0