Dancing on my own

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Uhm.. jag skulle handla en massa kläder och skor, flera liter hårfärg och sånt. Jag skulle ge pengar till min familj, speciellt min mor. Jag skulle nog skänka lite till nå grej, typ som Amnesty eller nå sånt. Det måste man väl? Och om jag skulle ha råd så skulle jag, kanske, göra en grej till. Men det tänker jag inte skriva här. Kanske skulle jag typ hyra en lokal och bjuda alla vänner på en asnice fest, eller nå! Huhuhuh.
Och köpa nya glasögon skulle jag nog också göra.. Mja!



Försöker plugga till samhällsprovet på onsdag, har suttit med boken framför mig i flera timmar nu. Men jag har inte läst ett enda ord hittills. Känns bra!
Men men.. Helgen har varit väldans trevlig! Så jag vill bara tacka alla fina människor som har varit i min närhet i helgen :) Kärlek till er alla <3

Nu ska jag nog fortsätta försöka plugga.. 
Äääh,, have it!

Lalala!
Tjaa / trög :>

ska du operera dig då vAAAA?

2011-10-24 @ 23:59:36
Tjaa / idan

Nejdååå! :3

2011-10-25 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0