I dina ögon

Torsdag


Sitter i soffan och glor. Gör klart lite uppgifter i Estetisk verrksamhet och funderar på att gå ner till macken och köpa cola. Känner att det behövs!
Skolan har väl varit bra idag. Gjorde några psykologitest på psykologitest.se, och jag lider tydligen av lite allt möjligt, enligt dem! Allt förutom hypokondri. Heelt okej! 
Mitt testresultat på självkänsla blev full pott. Alltså så långt ifrån bra man kan komma. Borde kanske ta tag i det där ><

Men jag orkar inte. För vad tjänar det till? Varför ska jag tycka att jag är bra, när det finns så mycket bättre? Varför skulle just jag vara så speciell att man kan tycka så bra om just mig? Jag har fortfarande oerhört svårt för det där.. Jag kan inte tycka att jag är värd något speciellt, bara sådär, utan anledning liksom. Därför förstår jag inte hur jag kan ha lyckats få så otroligt fina vänner. Jag förstår inte varför de finns kvar här hos mig, varför de faktiskt väljer att prata och umgås med mig. Sjukt.. Men jag är så väldigt tacksam ändå, jag uppskattar det mer än något annat! Jag menar.. min familj är ju min familj. Dem är underbara, men jag hade nog inte fått ha dem i mitt liv om det inte hade varit just min familj. Men mina vänner har ju valt att vara mina vänner, de får ju gå precis när de vill. Åh, jag vore ingenting alls, om ni inte funnits i mitt liv! <3


Imorgon blire Harrys i alla fall! Nå Halloweengrej, så man borde väl klä ut sig, men jag tror inte att jag orkar :3 Och lille Tim fyller ju myndig idag, så grattis på honom! Får la gratta honom imorgon :)
Och jag ska färga mitt hår imorgon också,, lyckligt!
Och jag ska KANSKE få kise!! Sara har sagt att jag kan få en av henne, och nu har mamma blivit helt kär i kisingen, så kanskekanske ger hon sig. Aaah, jag vill haa den! Underbart söt!
Det kommer ju inte bli detsamma som med min så saknade Yatzy, men ändå.. Åh, vad jag vill ha katt! Hade bara velat att Yatzy levde just nu,, då hade han kommit hit, lagt sig bredvid mig och bara funnits här. Underbara varelser!

Men nu ska jag.. fortsätta på mina uppgifter, ner och handla och sen kolla film :)
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0