I will follow you into the dark

Dag 4 – Mina förhållanden förr & nu.

Hah,, jag har inget förhållande nu, och har aldrig haft. Finns väl inte mycket mer att skriva?



I förrgår var det ju studentfest. Jag hade väldigt trevligt, och kan inget annat än att tacka alla fina människor som var med! 
Älskade pappa fyllde dessutom år, så grattis på honom <3
Och Oskar fyllde myndig också, så jättegrattis på honom också!

Igår blev det ju skola,, ett väldigt korkat beslut.. Johan säger att jag inte ens var nykter när vi gick på morgonen, men jag vet inte.. Jag drack inte så mycket, men sov väl ännu mindre, så.. >< Lyckades nog bli lite bakis i alla fall, för fyfan vilken hemsk dag det var! Sen har jag väl i princip sovit från att jag kom hem från skolan igår, tills för några timmar sen idag.. Vill bara att förkylningen ska försvinna nu! 
Nåväl.. Johan har hämtat sina grejer idag, och nu väntar jag bara på att Oskar ska hämta sina. Sen drar jag fan ut! Träffa Kevin kanske? Måste handla, köpa cola och hårspray, i alla fall. Och få frisk luft. Underbara luft! Det är ju sjukt fint väder idag, och jag vill inte missa det :)

Och imorgon är det fredag.. Känns som om det var fredag i tisdags, så jag har hamnat lite fel på dagarna nu xD Men ja.. mor tycker att jag ska stanna hemma från skolan imorgon också, men jag vet inte riktigt.. Ääh!
Orkar inte skriva mer nu. Ska se om jag kan få tag på Oskar (hans mobil är liksom här), sen drar jag!
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0