Onsdag

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Just nu hade det varit väldans trevligt att ta en promenad med underbara Klara och bara prata, sånt där som vi är bäst på, liksom! Jag är iofs inte så pigg på att vara så social idag, men det hade ändå gillats! Hon är liksom en sån där som jag kan prata med om.. allt? Ja, i princip allt! Och att gå rundor sådär som vi brukar är alltid lika kul. Så, ja. Klara, helt enkelt!


Och Kevin också! Vi har inte träffats på mer än en vecka, helt sjukt känns det! (Vi träffades i måndags iofs, men bara i nå timme :c ) Funderar på om jag kanske ska be honom komma hit,, fast jag måste egentligen plugga, så jag slipper göra prövningen i Svenska B. Jag började rätta arbetet igår, och det känns inte riktigt lika hemskt längre. Så borde kanske fixa det idag, och träffa honom imorgon istället. Nog bäst så. Nåväl,, vill träffa honom iaf! Får la sitta och sniffa på mina soffkuddar, som luktar Kevin, sålänge. Heheheh!

Have it!

Lalala!
Tjaa / trög :>

AWWWh, tänkte med på en sån finrunda innan när jag messa dig, innan jag läste detta! men vi träffades ju lite iaf, ooch snart en riktig promenad eller något? :>> trög <12 störd! <3

2011-10-06 @ 22:08:32
Tjaa / idan

Huhuhuh, mjo. Men det var ju meningen att jag skulle hem då när du skrev, även om det kanske inte blev så :c Men ja, väldigt snart, tycker jag! Störd älskar Trög! <tolv3

2011-10-06 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0