The world as we know it

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

Just nu... en fin hy,, jag är trött på mina sår i pannan.. Och mod, för jag är trött på att inte våga. Jag är trött på att vara så osäker på mig själv, eftersom det hindrar mig från så mycket. Och ja, lite julmust hade inte suttit fel! :3


Nu är det söndag. Det har bara varit en lugn helg, vilket har varit ganska skönt. I fredags dammsög jag hela lägenheten, tog hand om tvätten och disken. Kände mig faktiskt väldigt duktig, och mor blev jätteglad när hon kom hem! Sen drog jag hem till Kevin och umgicks lite med trötta människor ^^ Gick hem ganska tidigt, somnade typ direkt, och sov sedan i typ elva timmar.. Igår gjorde jag i princip ingenting under dagen, sen på kvällen så drog jag hem till Kevin och var med honom och Rass. Gick hem tidigt, la mig direkt och sen sov jag i typ tolv timmar..
Jag vet inte riktigt varför jag sover så mycket, faktiskt. Har väl bara tappat lusten med att vara vaken, helt enkelt. Förkylningen påverkar väl också en hel del. Men men,, har i alla fall haft en trevlig helg! :)
Nu ska jag nog ta huvudvärkstablett.. Uusch! 
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0