Tvivel

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Eheheh.. Jag önskar att jag inte hade alla mina rutiner innan jag ska lägga mig, eller att jag åtminstone hade klarat mig lite bättre utan dem. Jag önskar att jag inte hade haft sånt behov av att borsta tänderna så fort jag ska hemifrån, och rutinerna när det gäller det där. Jag vet inte om rökning kallas för en dålig vana, men jag önskar att jag hade velat sluta i alla fall. 
Jag önskar att jag inte hade några dåliga vanor, just eftersom jag har så oerhört lätt för att fastna i rutiner och liknande, och så svårt för att sen sluta. Orkar inte förklara mer ^^ 


Det är onsdag. Hade prov i skolan idag, men jag var inte där. Fick en aning panik, nämligen. Men men! Elin kom hem till mig vid lunch, jag duschade och grejer, och sen träffade vi Putte och drog till Evil Woman. Elin skulle nämligen pierca sig (vilket hon gjorde också ><), och det blev jättefinfint! :3 
Jag frågade även Ulrika (piercaren) om jag kunde pierca om mitt ögonbryn en tredje gång. Hon sa att man kan pierca i princip hur många gånger som helst, bara det att det kommer göra mer ont. Så när jag kom hem så berättade jag för min mor direkt. Jag är ganska glad, faktiskt. Jag ska fan göra om den igen! När vet jag dock inte.. måste ju ha råd också :c Men ja,, jag hoppas att jag kan göra det typ snarast möjligt i alla fall :D

Nu ska jag kolla vidare på kläder och skor.. Aah, jag har ju blivit galet fjollig! Men ääh :3
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0