Welcome to my life

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig som inte många vet.



1. Jag bryr mig jättemycket om vad folk tycker och tänker om mig, eftersom jag verkligen avskyr när folk har något emot mig. Väldigt konstigt dock, med tanke på hur lite jag brydde mig om sånt för några år sen.. Äh!

2. Jag har väldigt dåligt självförtroende, om jag nu har något, dvs. Det resulterar till att jag har väldigt svårt att kunna ta emot komplimanger utan att tro att det finns nå baktanke med det hela, och liknande. Det påverkar även mina relationer till mina vänner, då jag ibland kan ta avstånd för att de inte ska "tröttna på mig" och sånt.

3. Jag kan bli ganska svartsjuk, när det gäller mina närmsta vänner. Jag hanterar det dessutom helt fel. Men detta är något jag försöker ändra på!

4. Jag blir väldigt sällan arg. Jag kan bli irriterad eller småsur, men då brukar jag nog inte ens visa det. Sånt där tar mest bara på energi, och sån energi har jag inte mycket utav. (Jag hade skrivit något annat här egentligen, men ångrade mig ganska snabbt, så jag tog bort det igen..)

5. Jag kan knappt simma, och jag får panik om jag inte bottnar. Det kan bero på att jag höll på att drunkna när jag var tre, men det är ju bara en teori. Jag har aldrig haft viljan till att lära mig simma heller, eftersom jag får sån panik.

6. Förutom i skolan så har jag väldigt svårt att äta inför folk (förutom min familj). Om alla andra runt mig också äter så är det dock lite enklare, men fortfarande svårt i alla fall. Fråga mig inte varför, för det orkar jag inte förklara.

7. Egentligen är jag ganska fjollig av mig, jag gillar klänningar, högklackat och allt sånt där. Men jag vågar inte riktigt ta fram den sidan av mig själv, eftersom alla runt mig är så vana vid mina pösiga byxor och tjocktröjor. Och dels så vågar jag inte ha klänning, tighta tröjor och sånt på grund av att jag inte tycker om min kropp.

8. Jag har väldigt svårt för hud. Vet inte om man kanske kan kalla det hudfobi, men jobbigt är det i alla fall. Jag klarar alltså inte av att dra min hand över en arm eller rygg, att ta hudkräm är jättejobbigt och bara ljudet av två handflator som "gnuggas" mot varann får mig att känna mig väldigt obekväm och jag ryser bara jag tänker på det nu..

9. Jag har aldrig haft ett förhållande, och jag är oskuld. Jag bryr mig inte så mycket om sex och såna grejer, helt enkelt. Inget som intresserar mig alltså. Förhållande kan jag däremot längta efter ibland, men jag är alldeles för osäker på mig själv för att klara av nå sånt.

10. Jag är jätterädd för tomtenissar.. Efter att jag såg en video på en äckligt läskig tomtenisse som gick sidleds över en väg, så kunde jag inte sova. Jag har hatat tomtenissar sen dess och jag klarar inte av dem. Blir fortfarande rädd och har jättesvårt att somna när jag får upp den bilden i huvudet.. Så sjukt räliga varelser. Obeskrivligt.. USCH!

Have it!

Lalala!
Tjaa / trög :>

Jag älskar dig obegränsat hur mycket lustiga saker du än får för dig, jag kan gå klädd i vad som helst om du vill ha stöd på den biten (givetvis stödjer dig alltid annars med!). För för mig är du absolut världens bästa, och kommer förbli så <3

2011-10-05 @ 12:10:13
Tjaa / idan

Aws,, underbara Klara! Jag älskar dig med, din dumme faan! Du anar inte hur mycket du betyder för mig, verkligen! <3

2011-10-05 @ 16:47:36

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0