Bluuh

Fredag

Sitter på en bänk i skolan, med en Bekkx bredvid mig. Jag är jättetrött och hon är irriterad, eftersom vår lärare är spårlöst försvunnen och vi förstår inte ett piss just nu. Vi slutar om fem minuter, och då blir det vandring in mot stan för att möta upp Elin och sen ska vi fixa våra studentpass på Tekniskan. Efter det blir det tillbaka till skolan för att ha lektion, och sen hem. Hungrig är jag och äta hinner jag inte. Yaay! Trött är jag men sova finns inte på schemat. Huhuh.

Sen ikväll så är det nog planerat att ta en liten runda på Harry's med Kevin, och kanske nå mer. Blir nog trevligt! :)

Men nu slutar vi så nu ska jag gå till stan. Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0