Wake me up when September ends

Måndag


Dåligt redigerad bild, och den blev lite stor.. Äh.

Sitter i min lilla säng och väntar på att min mobil ska ladda klart så jag kan dra ut. Ganska tråkigt, faktiskt. Men ääh,, ska snart ut i alla fall, gå lite.. eller sitta på en bänk och glo.. eller nå sånt :) Håller på att bli sjuk(are) igen, så stannade hemma från skolan idag.. Skulle egentligen dit, men grannarna har väsnats som fan inatt så fick inge bra sömn heller, så.. Men måste i alla fall ut lite, frisk luft är ju något man behöver, har jag hört!

Imorgon är det studiedag, så det blir inge Malmö denna veckan heller. Tiddan kommer hit istället, och vi ska fota lite och sådant trevligt. Ska nog bli kul, som vanligt! :) Sen äre skola igen på onsdag, och jag MÅSTE fan dit. Får inte fastna i detta igen...


Helgen har varit trevlig också :) Drog till Harrys i fredags, med Kevin, Elin, Putte och Benjamin,, väldans trevligt!
I lördags drog jag ut med Klara på promenad, och träffade även Danneman en stund :) Och Ems träffade jag också! Kul att få prata lite, och vi måste se till att träffas snarast igen!!
Och igår gjorde jag väl inte så mycket.. Råkade köpa ett par Converse (inte alls meningen faktiskt..), så sen var det bara till att börja rensa bland mina skor, kläder och grejer för att börja sälja och få pengar >< Men ääh, jag är glad ändå. Nya Converse är väl aldrig fel :D
Det har även varit en del tråkigheter i helgen.. Men allt verkar bättre igen, så :)

Och Johan fyller ju gubbe idag, så grattis på honom! Vi får la dra ut honom på puben eller nå sånt snart :3

Nu har min mobil laddat hyfsat mycket, så nu drar jag ut!
Have it!






Än en gång..

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0