You found me

Måndag

Ligger i soffan och kollar nå program om att vara deprimerad eller nå sånt. Ganska intressant! Jag skulle egentligen till biblioteket med Tiddan idag, och plugga, men det blev inte så. Men imorgon ska vi iaf dit! 

I fredags var det fredagen den trettonde,, oooh! Men jag hade en väldans bra dag, kan jag ju säg! Först var det skola,, helt okej. När vi hade Foto B så drog jag, Sara och Sofie till Bergahålan (eller vad det nu hette ^^) för att fota lite. Jag lyckades bara ta typ en bild, sen vågade jag inte hålla i kameran nå mer. Jag är höjdrädd, och rädd för djupt vatten, så det var lite obehagligt xD Men äh, jag överlevde iaf! 
Sen var det Samhäll, segaste ämnet vi har, men det funkade iaf. Sen tog jag, Tiddan och Danneman en runda på stan. När vi var klara där så kom Sara och Elin (fast Elin åkte hem igen), sen körde vi till Maxi och handlade lite mat och grejer. Sen vidare till Asian box, där Tiddan och Joel köpte sin mat,, och sen hem till mig där vi alla åt. Oskar kom också hit sen, och vi drack kaffe, te och varm choklad, och spelade sällskapsspel. Eheh,, lite kul! 
När alla hade stuckit sen så smsade Cakki och undrade om jag ville träffas, så jag drog till henne en stund. Efter det så blev det hem direkt, städa och sen sova! 

I lördags hade Alex födelsedagsfest på Breida :) Själv så hade jag det oerhört trevligt, och jag hoppas att alla andra också hade det, såklart! Någon/några fick för sig att förstöra en del dock, men som tur var så kom Putte och hjälpte oss i alla fall! Sen fixade Elin så att jag fick skjuts hem av Emil (väldans snällt!), och det blev bara att äta och sen sova direkt. Jag känner mig dock lite dum, som bara drog sådär plötsligt, utan att hjälpa till att städa resten och så,, men men :c
Tack till alla som varit med i helgen,, och jag hoppas att Alex blev någorlunda nöjd med lördagen iaf! Puss på er <3

Men nu ska jag nog göra lite skolarbete,, sen duscha! Och kanske baka lite, om jag orkar :3
Have it!

Lalala!
Tjaa / trög :>

du är så förbaskat jävla snygg! <3

2012-01-16 @ 19:22:04
Tjaa / idan

Du är så förbaskat jävla jättemycket snyggare! <3

2012-01-16 @ 21:54:04
URL: http://idansord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0